emeliiees

Alla inlägg den 8 november 2013

Av emelie - 8 november 2013 22:06



Lyssnar inte så mycket på dem längre men god damn! Den här låten är så himla bra hitta den (via en annan kanal)
och det var första gången jag hörde den.
Fick mig nästan att grina speciellt när louis foto det då kände man verkligen ett budsakp i låten
Även dom som inte gilla 1D borde prov lyssna. Den låter inte så himla backstreet boys eller vad man ska säga
den är lite mer vuxen och liksom bättre budskap än dom andra låtarna dom gjort (tycker jag). Slår deras första låtar och best song ever så j*vla mycket. Och gillar den nog (kanske) mera än little things (om ni hört den)
   
#music #onedirection

Av emelie - 8 november 2013 20:21

Alltså herregud Dennis du är sjukt smart och så jävla bra på att berätta för folk
hur det egentligen står till omg! Visst det där world war 2 hände för många år sedan och det hör liksom
till det förflutna eller typ det är inte samma märke. Men kolla läs mera om märket det är faktiskt likt
nazityska märket. Och jag erkänner att jag själv ville ha en sådan tröja osv... Tills jag googlade på det
och såg vad det stått för en gång i tiden. 
Lyssna och lär kära vänner!
Den killen vet vad han gör han

Jag stöttar det som hände då och skulle nu aldrig tänka mig att prova en sådan tröja ens!
Överdriver inte du lite nu Emelie : Nej faktiskt inte! tycker jag eftersom jag tycker det är fel att ta ett märke
som liknar det liksom eller ta samma och bara göra om det lite och skriva boy under och tro att någons ska gå på det. Ibland ska man läsa om saker eller tänka innan man gör en annan!
keep going Dennis don't let them bring you down keep talking about what the f*cked up comunity should think about more or quit doing
Ps kilcka här om du vill läsa länken som han pratade om --> Boy london
#boylondon #vlog #trueshit #historia

Presentation


Emelie född
98-01-15
Brinner för musiken men gillar även att skriva och skapa. En liten vardag och inspo blogg kan man säga att det är typ. Enjoy! ♥

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards