emeliiees

Alla inlägg under oktober 2013

Av emelie - 29 oktober 2013 18:15

Hejsan! Har precis varit ute med hunden känner mig just nu lite seg. Snart så ska jag spela fia med knuff

och sen ska jag försöka hinna hämta mitt kort men sen bär det äntligen av till mys med en massa andra ungdomar...Kommer bli awesomeee!!! 

Hoppas att jag orkar hålla mig vaken och att jag hinner hämta mitt kort!
#taggadtjej
  

Av emelie - 29 oktober 2013 13:51

Av emelie - 28 oktober 2013 22:20

Hejsan! Nu vet jag att det bara är tisdag men det känns som att prao veckan närmar sig mer och mer...
Nästa vecka så BAM då ska jag kolla hur det är på ekonomi programmet. Låter kanske lite tråkigt att vara där
en hel vecka. Men jag tror nog att jag kommer trivas...Dock lite nervös inför att vara bland personer som är 16-18 typ
jag är så blyg och nästan lite rädd för äldre. Men jag tror det kommer bli bra. Men en sak som jag inte alls gillar är
att jag måste åka buss jag är så himla dålig på att veta när jag ska kliva av bussen eller till och med så glömmer jag i bland att klicka på stanna och då får man gå en bit. Jag har nog skämt ut mig minst 10 gånger på bussen om inte mer!
Hoppas ni har haft mer tur på era buss resor än vad jag har haft!
Godnatt så hörs vi mera imorgon. 
Ps Förlåt för alla långa text inlägg jag har gjort på sistone! 
men man måste ju variera lite ibland 
   

Av emelie - 27 oktober 2013 22:44

Hejsan! Har haft en fin kväll hemma spela fia med knuff och det sluta med att min bror blev sur

och slog mig (Hahahah!!) I morgon är det första dagen på höstlovet och min lillebror vägra gå på fritids så 
jag har för mig (om jag hörde rätt) att han ska spendera dagen hemma med mig. Så vi får väl se vad vi hittar på 
kanske att vi tar en liten cykel tur och kanske spelar fia med knuff (;D)
Aja nu ska jag kolla en sak till på datorn sen ska jag väl ta och krypa ner i sängen min.
Godnatt allihopa  

  

Av emelie - 27 oktober 2013 14:24

Hejsan! Vad kul att så många har kollat på min blogg idag vad glad jag blir. 
Vi satt och prata om att söka in på gymnasium och det är i sådana här situationer man önskar
att man var liten igen. Jag har ju tänkt ekonomi men mattematiken och jag är ju inte de bästa kombinationerna.
Och jag är så himla orolig att jag inte kommer komma in på det jag vill bara för att jag inte har nå höga betyg
E betyg = Godkänd som är = Har inte lika stor chans att kanske komma först i valet av elever antar att A= Mycket väl godkända elever kommer ha större chans att komma in före mig. Min mardröm är att inte få gå med dom i min ålder att eller typ vänta några terminer när jag slutat nian.
(Hoppas ni förstår vad jag menar) 
Tusen tack för att ni har kollat så många på min blogg
   
To ∞ and beyond | Teen Things *.* - Fotografije | Facebook on We...

Det här beskriver min dag med punkt och pricka hur jag känner!   



Av emelie - 26 oktober 2013 22:52

Hejsan! Har inte så mycket att säga men aa mitt liv är för det mesta segt och tråkigt så att. Tänker på alldeles för många saker just nu men det brukar jag ju göra så..Det är ju inte så ovanligt. Fick en sak av pappa idag som ni få se på bilden nedanför vad det var för någonting skit snyggt blev det iallafall.

Av emelie - 24 oktober 2013 19:47

Kommer inte ha något internet framöver så jag uppdaterar när jag kommer i kontakt med internet.
så att
   

Presentation


Emelie född
98-01-15
Brinner för musiken men gillar även att skriva och skapa. En liten vardag och inspo blogg kan man säga att det är typ. Enjoy! ♥

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards